Skip Navigation


HABBATUSSAUDA - Testimoni Pengguna

K.SyikinJ from WMC

Wir..cam biasa..amek ler
Saya baru start jer bg HB ni kat anak2. Anak yg no3 ni masuk jer sekolah, mcm2 dia bawak balik. Batuk la..selsema la. Dia pulak pernah suspect athma.

Bg dia HB ni..hari pertama dia batuk teruk masa tido..pastu sampai muntah. Keluar kahak banyak. Pastu esoknya dh tk dgr dia batuk. Alhamdulillah.

Yg muntah tu kan..kalau kita paham, Habbatussauda ni sifatnyer panas, dan akan membuka saluran pernafasan yg menyempit akibat batuk dan kahak yg disebabkan infection. Tu yg budak tu akan batuk teruk sikit, sbb kahak tu nak keluar. Jd ibu2 jgn risau..muntah kahak utk permulaan pengambilan HB ni adalah petanda baik."



Angah Lin from WMC

Salam
Hai kawan2 cubalah HABATUS SAUDA utk anak2 sebelum mereka sarapan..Insya Allah mereka akan cergas sentiasa... walaupun bersekolah pagi & petang.....

Dah try kat anak2 angahlin 2 bulan memang puas hati.........Sebulan 2 botol untuk seisi keluarga...KENAPA ANDA TAK CUBA????????

Alhamdullilah anak bongsu den pun dah jarang kena ASMA... dan jarang2 batuk, selalu risau kalau hujan2, sekarang jarang jumpa doktor dan jarang berubat kampung... HABATUS SAUDAH BEST."



nfm83;2410927: from WMC

Salam
HB ni memang bagus untuk seisi keluarga...emak saya suka makan sebab buang angin dalam badan, pastu senang buang air besar, bacaan glukos kurang dari 10.00 (dia ada kencing manis, biasanya kalau tak suntik insulin memang confirm berbelas bacaannya).

Tunang abang saya suka makan juga sebab senang buang air besar, kaki dia selalu kebas tp sekarang dah ok, putih2 di hidung dia senang keluar (dia ada resdung).Saya pun suka makan w/pun dalam masa yang sama makan MAB sebab buang angin dalam badan, senang buang air besar, rasanya sedap hehehe

HB + MADU memang la banyak khasiat dan faedahnya selain dari yang Kak Zah nyatakan tu....marilah kita kembali kepada perubatan islam...jauhi dari makan chemical."



manja_83;2573970 :: from WMC

Salam
manja dah dpt habatus sauda.... ada gak utk anti alergik,mmg elok la utk manja yg mcm2 alergik ni....dgn resdungnyer lg...harap2 sgt habatussauda ni dpt membantu masalah manja........."



wardina;2883748: :: from WMC

Salam
dah seminggu saya makan madu sawda nih.alhamdulillah....tiap2 pg bgn, hidung xbersin dan xberair lg.rasa kebas2 bila tersalah parkin atau duduk lelama dah kurang benar. bleh kata dah xder la.kekadang waktu malam, terasa kekejangan, tp sekarang dah kurang....kalau ader pun....terasa skit sahaja xmcm dulu. terasa kulit muka terutama kat area pipi, rasa lembut gtu.selera mkn menjadi-jadi, bleh tembam nih. biasa kalau saya minum cafe tongkat ali atau ginseng, mesti kencing bau cafe tu. tp sejak mkn madu.... memang kurang bau cafe tu. bab lawas pembuangan air besar...blm lg. power tul madu nih.WA CAYA LAH. "



wardina;2883748: :: from WMC

Salam
bagus kan hs ni..mkn cilup2 pun ok... mula2 mkn kahak cair...pas tu hidung rasa mcm telus jer + kerongkong pun ok..kalu x...tersekat2 kt kerongkong...tp yg mkn selalu nyer si hubby..apa ubat ida mkn dia pasti pulun..addduiiii....tak tahan den...:). "